Obserwatorzy

czwartek, 30 czerwca 2016

To już ostatni raz....

Powiedzenie, że wszystko co dobre, szybko się kończy i dziś ma swe zastosowanie. 
To już ostatni mój post- podsumowanie na blogu sklepu Artimeno. 
Dziękuję Hani za zaproszenie mnie do zespołu i dziewczynom z teamu za współpracę 
i przesympatyczną atmosferę.
Miałam okazję współpracować z na prawdę niesamowicie utalentowanymi osobami tutaj, 
więc zaglądanie i podziwianie prac publikowanych na tym blogu pozostanie już moim stałym nawykiem :)
A tak wypadły moje prace dla Artimeno:

 
 
 

 

 

Wam także dziękuję i mam nadzieję, że- do zobaczenia!

  Mileno, w imieniu Hani Wojtaszewskiej i całego DT Artimeno 
serdecznie dziękuję,  że inspirowałaś przez pół roku naszych czytelników.
Wiem, że trafiłaś do DT w bardzo intensywnym dla siebie okresie. 
Stali obserwatorzy wiedzą, że Story Wood to Twoje dziecko, 
że intensywnie pracujesz w swojej pracowni Niepowtarzalna Kartka.
Wszystkie Twoje działania cieszą tym bardziej, że zarażasz pasją tworzenia dzieci i dorosłych. 
Życzymy Ci samych sukcesów w pracy zawodowej, życiu osobistym i
 ...do zobaczenia gdzieś w realu! 
Anias  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.