Obserwatorzy

środa, 27 stycznia 2016

Ostatnia inspiracja Agi Baraniak

Witam Was serdecznie duszyczki...
Dawno mnie nie było :) a dziś jestem tutaj dla Was ostatni już raz.
Pożegnania nie są moją mocną stroną, więc chciałabym tylko podziękować 
 Artimeno i oczywiście Wam drogie czytelniczki / czytelnicy bloga,
że wspieraliście mnie swoją obecnością przez ten cały czas kiedy byłam tutaj.

Mam nadzieję, że moje inspiracje były choć troszkę 
dla Was wartościowe, że została zaszczepiona chęć brudzenia prac :), a co najważniejsze
chęć spróbowania czegoś nowego.

Przygotowałam specjalnie dla Was wyjątkowego dla mnie anioła, którym 
żegnam się z Wami -przynajmniej na blogu Artimeno... 





Do wykonania użyłam między innymi:
farba metaliczna
farba metaliczna
mgiełka olivka
mgiełka yellow amber
pasta strukturalna
pasta satynowa Daily ART
farba perłowa złota Daily ART
mikrokulki
brokat Martha Stewart
tusz wodny olivka
tusz wodny
mgiełka kredowa

Pozdrawiam Was serdecznie życząc jednocześnie wielu kreatywnych pomysłów.
Niechaj wasze głowy tworzą i pozwolą rękom działać!!!!

Powodzenia :)

Aga Baraniak

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.