Obserwatorzy

sobota, 19 grudnia 2015

Story Wood pod choinkę

Witam wszystkich.

Mam nadzieję, że u Was przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia
przebiegają spokojnie i są w 100% zaplanowane.
U mnie jak to u mnie, zawsze znajdzie się jeszcze wena w głowie, aby zrobić
ostatnim rzutem na taśmę upominki.
Dziś zajęłam się drewienkami ze STORY WOOD.
Przyznam się szczerze, że rozkochały mnie w sobie bez pamięci.
Uwielbiam je dotykać i podziwiać, jak są jeszcze surowe, nie tknięte przez
ludzką rękę artystyczną :) 
Dają ogromne możliwości, można zatracić się z nimi w subtelnym decoupage serwetkowym.
Można poszaleć na tle scrpowym jak i mediowym.
Ja dzisiaj przygotowałam mediowane drewienko.







dodatkowo użyłam:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.