Obserwatorzy

niedziela, 27 grudnia 2015

Przypomnienie o wyzwaniu# 41 - Dekoracje świąteczne

 Witajcie po świątecznie :)
Jak minęły Wam święta?
 ja przyznam się szczerze, że spędziłam je na błogim lenistwie z książką w ręku :)

Dziś, chciałabym Wam przypomnieć o naszym wyzwaniu

 TEMAT:
Wykonajcie dekorację świąteczną lub karnawałową 
 z wykorzystaniem takich technik jak decoupage, scrapbooking, quilling. 
 Wykluczamy kartki!  Czyli czekamy na zawieszki, girlandy, stroiki, dekoracje,
 bombki, choinki itp itd 
Termin zgłaszania prac do 8.01.2016
Zwycięzca otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN,
natomiast wyróżnione prace otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki
  Prace na wyzwanie zgłaszamy tutaj
  W ramach inspiracji  przygotowałam kilka ozdób na moją choinkę.  
 U mnie w tym roku tematem przewodnim jest koronka,
 więc nie mogło i jej zabraknąć na tych zawieszkach do tego perły i brokat,
 trochę białej farby i kleju oraz wykrojniki, którymi wycięłam, kształty ozdób.





Użyte materiały:
wykrojnik gwiazda 
 wykrojnik serce
 brokat
 perły
  farba
 klej

Pozdrawiam Goja


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.