Obserwatorzy

sobota, 19 września 2015

sezon ślubny z UHK Gallery

Witam

W dniu dzisiejszym kolejny raz mam przyjemność was zainspirować do działania :)
Mam nadzieję, że mi się troszkę uda. 
Pragnę tymi albumami wszystkim przypomnieć, że
sezon ślubny jeszcze trwa. Ślubnie, nie musi być w bieli :)
Ja osobiście lubię szaleć z odważnymi kolorami. Uwielbiam ślubne kartki
w zdecydowanych kolorach, albumy również.

Oto moja wizja.

Na papierach UHK Gallery tworzyło mi się albumy cudownie. Uwielbiam je, gdyż są naprawdę rewelacyjne jakościowo. Piękna kolorystyka uwiodła mnie przy wyborze zestawienia na okładki.
Albumiki wykonałam w całości z kolekcji Paris Paris.

Jako bazy posłużyły mi bazy Studio 75.








dodatkowo w pracach użyłam:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.