Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lipca 2015

Kartka z kwiatami

Witajcie,
mam nadzieję że mimo upałów udaje Wam się coś stworzyć:)
Ja osobiście kiepsko znoszę tak wysoką temperaturę,
 moja wena lepiej ze mą współpracuję jak jest nieco chłodniej.
Dziś  chciałam Wam pokazać kartkę z moim nowym nabytkiem
 wykrojnikiem Marianne Design -
  koło tego wykrojnika chodziłam już od dłuższego czasu,
kiedy w końcu trafił do mnie, okazał się dającym wiele możliwości cudeńkiem,
 kartka powstała z 4 wycinanek podklejonych pod prostą ramkę, 
na tym w zasadzie można by było skończyć bo powstał piękny ażur,
jednak nie potrafię robić kartek bez kwiatów i kilka z nich zagościło na ażurowym tle,
 zrobiłam je używając  wykrojnika Rose Creations,
 jeszcze kilka listków i perełek ... 
Mam nadzieję że nieco Was zainspirowałam do działania :))))





  W mojej pracy użyłam również


Pozdrawiam, 
 Goja 



1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.