Obserwatorzy

wtorek, 2 czerwca 2015

Turkusowe podziękowania

Witajcie

Tym razem chciałam stworzyć coś w stylu glamour. Inspiracją stały się  tekturowe ramki -
szyldy  z serii Park Avenue, które wpadły mi w ręce.
Rozłożyłam więc przed sobą Paris Paris i Piękny umysł
 czyli UHK Gallery kontra Galeria Papieru
i
.
.
.
 nie pytajcie ile czasu spędziłam nad wyborem kolekcji.
.
.
Dwa podobne zestawy, oba piękne, turkus przechodzący w szmaragd, cudowne odcienie brązu, fantastyczne wzory, trochę graficznie, trochę w kropki, trochę w paski.....
Poszły w ruch quillingowe paski we wszystkich odcieniach niebieskiego,
 błękitu, turkusu, ciemnej zieleni, a także piaskowe i ciemny brąz.


W rezultacie powstały dwie prawie bliźniacze kartki:  jedna  w formacie DL, druga 13,5 x 13,5 cm.
Do każdej kartki ozdobiłam pudełka, w stosownym formacie :-).
Starcie dwóch kolekcji prezentuje się następująco:





W kartce DL, stworzonej na bazie kolekcji Paris UHK Gallery,
 jako środków quillingowych kwiatków użyłam metalowych ćwieków.






A w tej kartce (najnowsza kolekcja Galerii Papieru - Piękny umysł), 
zdecydowałam się na pokolorowanie ramki turkusową mgiełką i dodałam kilka miętowych kwiatków.



Do wykonania kartki w formacie DL użyłam:
UHK Gallery Paris Paris
ramka/szyld Park Avenue 
baza do kartek DL
pudełko na kartkę kremowe DL 

 Do wykonania kartki 13,5 x 13,5 cm użyłam:
Galeria Papieru- Piękny umysł
ramka/szyld Park Avenue
baza do kartek kremowa 135 x 135
pudelka na kartkę kwadratowe 16 x 16 cm
mgiełka  kredowa turkusowa 
półperełki samoprzylepne
 a także:
ćwieki mini turkusowe i ćwieki czekoladowe
podkładki piankowe  dystanujące 2 mm
do wykonania kwiatków użyłam pasków quillingowych 3 mm:
z zestawu niebieskiego,  piaskowe,  miętowe,  brązowe, ciemna zieleń


Dziękuję za uwagę
Pozdrawiam

4 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.