Obserwatorzy

środa, 24 czerwca 2015

Ślubny patchwork

Witajcie,
Inspiracją dla powstania dzisiejszej pracy był papier z kolekcji
Postanowiłam wykorzystać motyw patchworku.
Troszkę go pocięłam, podrapałam brzegi, a jak wyszło- oceńcie sami:)
Kartka, jak zwykle u mnie warstwowa, a wszystkie kwiaty robiłam sama.





 Do kartki zrobiłam pudełko z kartonu 250
Ramkę na pudełku spryskałam rozcieńczonymi mgiełkami i zembossowałam przeźroczystym pudrem, 
a turkusowe kropki, które widzicie na pudełku i kartce to świetny tusz akrylowy splash 13arts.


Pracowałam z:
 Kolekcja: Senne poranki
tusz akrylowy splash
Ramki 1 -Senne poranki
mgiełki - bordeaux, turkus
wykrojnik Joy -stokrotka
nagrzewnica
tusz do embossingu
puder przeźroczysty do embossingu
karton250 
ćwieki -turkus

  Pozdrawiam :)

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.