Obserwatorzy

sobota, 6 czerwca 2015

ślubna biel


Witam serdecznie, 
chciałabym wam dziś przedstawić kartkę ślubną całą w bieli
ci, którzy mnie znają wiedzą, 
że uwielbiam prace monochromatyczne i właśnie biel jest kolorem,
 w której takie prace najczęściej u mnie powstają.
Kartka w zasadzie jest bardzo prosta, główną jej ozdobą jest wycinana z wykrojnika Spellbinders
  jest to moim zdaniem jeden z fajniejszych wykrojników tej firmy, ale niestety  należy do tych, 
które należy pokochać i się po prostu pomęczyć aby wyciąć porządnie wzór:((
Kwiaty powstały przy użyciu wykrojnika Magnolii a ćwiek wewnątrz  jest mojej produkcji:)))
Dodatkową ozdobą jest pudełeczko( pomysł na nie wyszukany w necie),
również ozdobione przy pomocy  wykrojnika spellbinders
które nieco nietypowo otwiera się na boki:))







użyte narzędzia i materiały 


Pozdrawiam



14 komentarzy :

  1. Śliczna jest Gosiu, a pudełko genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały komplet cudny :-))) Poproszę o kursik na takie ćwieki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja poproszę o przepis na takie wycinanki, laserowe?
    laurkowakriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający komplet! I to niebanalne pudełeczko - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy proszą, to ja też :) Proszę o kursik na takie pudełeczko. Z góry dziękuję :)

      Usuń
    2. Kursik jest na stronie blogu John Nextdoor

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw poproszę również o kursik na pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bardzo ładna
    a pudełko...hm szkoda ze polki nie mają w zwyczaju podawania autora pomysłu ... wygląda to ciut dziwnie
    https://www.youtube.com/watch?v=EsyArCqf9Yo&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Iza.... nie ja wymyśliłam to pudełko i absolutnie w poście nie piszę że to mój pomysł ... dziękuję że byłaś tak miła i zwróciłaś mi na to uwagę , niestety nie pamiętam zdjęcia czy autora tago pudełeczka , natomiast jak go zrobić doszłam sama :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu przepiękna praca, fantastyczne i pięknie zrobione pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, jesteś mistrzynią. Przepiękny komplet.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.