Obserwatorzy

wtorek, 9 czerwca 2015

Kartka Ślubna w kartoniku

Witajcie, sezon ślubny w pełni. Dlatego pokażę dzisiaj ślubną kartkę w kartoniku. 
W ogrodach właśnie teraz przepięknie kwitną peonie (lub jak kto woli piwonie),
dlatego zdecydowałam się właśnie w takich piwoniowo- ogrodowych klimatach stworzyć pracę.

Kartkę i pudełko ubrałam w papiery z kolekcji Celebration UHK Gallery
Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką wykrojnika Tattered Lace- Love tapestry 
 Wzór choć misterny i delikatny bez problemów wychodzi z wykrojnika i co ważne
- nie trzeba nic wydłubywać:)
 Mam nadzieję, że takie zastosowanie jak w tej pracy, spodoba wam się:)

Peonie i stokrotki to samoróbki z papieru czerpanego barwionego rozcieńczoną mgiełką-bordo perłowe. 
Kwiatki mają przez to delikatną perłową poświatę.





Do kartki zrobiłam pudełko 15/15/3,2 cm z kartonu 250 mg/m2
Bardzo przydatna i skracająca czas pracy jest tablica do bigowania MS
Pudełko także przyozdobiłam peoniami - tutaj brzegi  płatków lekko musnęłam białym tuszem Chalk Edgers
Aby nadać pracy odświętnego charakteru przez maskę naniosłam na wieczko gel medium
i posypałam przeźroczystym brokatem
Na dnie kartonika znalazło się miejsce (sprawdzone i bardzo bezpieczne) na prezent ze znakiem wodnym:)




 PRACOWAŁAM Z:
tusz Chalk Edgers biały (dostępny w zestawie)
wykrojniki - liście (w tej chwili nie dostępny w sklepie)

Jeśli coś niedostatecznie wyjaśniłam, pytajcie- chętnie odpowiem:)
Pozdrawiam!

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.