Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

W Dniu Ślubu - z quillingowymi kwiatami


Witam
Dzisiaj zaprezentuję moją miętowo – różowo kartkę z okazji ślubu  ze słowami Lwa Tołstoja, 
która niniejszym zapoczątkowała moją prywatną serię "znane cytaty".

Pomysł na kartkę zrodziła konieczność, a nawet obowiązek wykorzystania papierów
Sercem Malowane- LemonCraft. Urzekło mnie w nich i nie pozwoliło przejść obojętnie- 
- połączenie wiosennych ożywczych kolorów z delikatnymi koronkami.

Powiem szczerze, że musiałam ograniczać się z quillingowymi dekoracjami,
i powstrzymać się przed zakrywaniem tak fantastycznych papierów. Było ciężko :-).
Jednym słowem udana pocztówka z taką kolekcją to nie żaden wyczyn :-).







Zbliżenie na moje kwiatki, których urodę przyćmił button LemonCraft.


Materiały wykorzystane w tej pracy:
perełki samoprzylepne: zielone, różowe i białe
kostki dystansujące

Pozdrawiam 

7 komentarzy :

  1. Wspaniała karteczka. Kwiatuszki cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatki, kolory, quilling - aż nie wiem na co tu patrzeć w pierwszej kolejności, ale całość jest tak zgrana, dopracowana, że tworzy jakiś specjalny klimat... ślubny chyba :)
    Gratuluję, Kasiu!

    Hani gratuluję tak zdolnego DT! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliza Art i Катя-Kate - dziękuję za słowa uznania - tym bardziej, że znam Wasze quillingowe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca kartka i doborem kolorów i kompozycją, a przede wszystkim połączeniem w tak genialny sposób scrapbookingu z quillingiem:) Chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.