Obserwatorzy

środa, 20 sierpnia 2014

Kołysanka dla maluszka - exploding box na chrzest.



Witam Was serdecznie!
Dziś przyszła pora na moją inspirację, jak się pewnie domyślacie, będzie to moja ulubiona forma czyli box exploding, tym razem z okazji chrztu. Bazę pudełek wykonuję ręcznie, ale można ułatwić sobie pracę kupując gotowe pudełko i zająć się przyjemniejszą częścią pracy czyli dekorowaniem:) 
Box przeznaczony dla maleńkiej dziewczynki dlatego króluje odcień bieli, kości słoniowej
 i oczywiście różu.  Połączyłam ze sobą dwie kolekcje  papierów Lemoncraft:  "Maleńkie cuda" 



Główna ozdobę stanowi tekturkowa kołyska przestrzenna.



Do dekoracji ścianek bocznych oraz wieczka użyłam wielu wykrojników: kwiaty, listki, motylek, serce oraz ramki. 


Kołyskę wzbogaciłam ręcznie uszytym maleńkim becikiem oraz baldachimem z tiulu.




Mam nadzieję, że udało mi  się oddać delikatność jak przystało na chrzest maluszka:)

Materiały użyte w pracy:

- papier Lemoncraft -"Tylko mnie kochaj 08"
- wykrojnik Joy - Motylki


Pozdrawiam serdecznie,
Dido



 

 

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.