Obserwatorzy

piątek, 27 grudnia 2013

Gwiazda betlejemska -DIY

Witam wszystkich:)
Już niestety po świętach, ale czasu wolnego (i iście wiosennego;) jeszcze trochę przed nami.
Zapraszam więc do stworzenia szczególnej ozdoby, która co prawda kojarzy się ze świętami, ale może nas również zachwycac przez cały długi rok. 
Proponuję wykonanie prześlicznego kwiatu - gwiazdy betlejemskiej... z papieru.


A oto foto-kurs, opisy znajdują się na poszczególnych zdjęciach:





 





I gotowy kwiat w doniczce:
 

Do wykonania kwiatu polecam papiery do origami, ale równie dobrze składa się te o gramaturze 120g/m, perłowy czerwony jest cudny:) A gdybyśmy nie mieli pod ręką taśmy termicznej, to może ją zastąpic bibułka samoprzylepna, którą na koniec można okleic zieloną zwykłą bibułą:)

Pozdrawiam serdecznie
OriBella

7 komentarzy :

  1. Wygląda jak prawdziwa żywa z kwiaciarni! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. OriBella, dziękuję za kurs! U mnie też 'zakwitła' poisencja, może nie tak okazała jak Twoja ale cały rok będzie przypominała mi Święta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mbabka byłam u Ciebie, widziałam i jestem pełna podziwu, piękną poisencję wyczarowałaś, jest bardziej przestrzenna niż moja, co jest wielkim plusem (chyba muszę moją nieco poprawic;) i wspaniale się prezentuje:) Dziękuję za skorzystanie z kursu:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.