Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2013

Kuferek na skarby

Cześć Wszystkim!
Dziś chciałabym zaprezentować Wam kolejną inspirację papierami Vintage Fabric. Jest to niewielkie pudełko, a właściwie kuferek w stylu wielkiego Marokańskiego bazaru - przynajmniej takie skojarzenia miałam pracując z tymi papierami. 


Zrobiłam 2 części pudełka z falistej tektury, okleiłam białym papierem i za pomocą vintage'owego tuszu oraz gąbki osiągnęłam efekt postarzania. Potem trochę rwania i szarpania, parę muśnięć białą farba akrylową i kuferek wyglądał bardzo staro:)


Świetnym dodatkiem stały się a la metalowe narożniki i "zapięcie", które wykonałam własnoręcznie.



Pudełko jest całkiem pojemne i  użyteczne. Przechowuję w nim swoją biżuterię.


Chcę Wam przypomnieć, że PROMOCJA na te papierki trwa do końca września i warto w nie się zaopatrzyć.
Pozdrawiam Was ciepło!
Kasia


Materiałoznawstwo:

6 komentarzy :

  1. Piekna praca,te papierki sa ciężkie ale tutaj mi się podobają chyba tez coś podobnego zrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca Kasiu, kufer wygląda jak taki stary, zużyty, po "przejściach", czyli wiele krajów i podróży zaliczył;))) Kapitalny klimacik stworzyłaś za pomocą tych papierków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka interesująca, owszem, ale ja w innej sprawie :)

    Widzę nowe image blogu, wg mnie bardzo "in plus" :) Chętnie oglądałabym jeszcze buźki DT w kolorze ;)

    Pozdrawiam... kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kuferek! Strasznie mi się podoba :D Sama przysiadam do czegoś podobnego już z rok a nawet w pudełka się jeszcze nie zaopatrzyłam :] Może mnie to trochę kopnie i bardziej się przyłożę, bo to wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Zaskakująca! :P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.